Wednesday 11 February 2015

5 favoriete instagram accounts





Hoiii, 
[ I posted this on my other blog, but I see that there are still people who look at my blog everyday. I don't want to disappoint you so I'm going to do more with this blog. I know right, there is a huge mess in my head, I can't decide. But I changed one thing, I'm going to write in Dutch because it's really hard to write in English. If you really don't like it, comment and I will think about it. I will do anything for my readers :3 ]

Ik zit best wel vaak op instagram om te kijken op mijn dashboard. Maar ik heb mijn 5 favoriete instagram accounts. Ik krijg er veel inspiratie van om hele creatieve dingen te doen/maken. 

We beginnen met nummer 1.

1. @injoyy
Ze is een Amerikaans meisje en ze maakt heel veel DIY. Ik heb al eerder over haar geschreven. Ze heeft een keer van één grote jurk met zonnebloemen 4 kleding stukken gemaakt (Zie hieronder). Ze heeft een hele leuke kleding stijl, en ik bewonder haar heel erg omdat ze dus bijna alle kleding zelf maakt. 
En ook nog ééns, ze kan heel goed tekenen. Helaas post ze niet zoveel daar van, maar als je wat terug scrolt dan zie je wat tekeningen verschijnen. Ze is een hele grote inspiratie bron van mij, waardoor ik ook mijn kleding zelf begin te maken. Daarom is zit zij in mijn 5 favoriete instagram accounts.


Ze kan SUPER GOED tekenen. Ik kijk zeker één keer in de week op haar account, om te zien of ze weer wat heeft gepost dat ik toevallig heb gemist. Laia Lopez komt uit Spanje en ze is fan van 5 Seconds of Summer en van Selena Gomez. Ik ben "in love" met deze tekening van Harry Styles. Ze heeft het eerst geschetst en daarna gescand en ingekleurd op Photoshop. Ik vind dat licht die van de linker kant komt heel mooi. Ik probeer er nog steeds achter te komen hoe ze dat doet. Ik probeer het ook na te doen, maar het lukt  nog niet zo goed als zij dat kan. Haar account begon geloof ik als privé-account, en poste ze af en toe tekeningen. Maar nu is het helemaal een teken account. Het is een grote inspiratie als je houdt van tekenen!

3. @keeone
Waarschijnlijk kennen Pretty Little Liars fan's als Toby Cavanaugh. De bad boy die uiteindelijk lief bleek te zijn en met Spencer ging. Maar buiten de serie is hij gewoon  Keegan Allen. Maar niet gewóon Keegan, hij is ook nog eens een hele goeie fotograaf vind ik zelf. Hij post mooie foto's van landschappen en van zijn co-stars zoals Lucy Hale en Shay Mitchell. Ook post hij van Californië en palmbomen foto's. Ik zelf vind het hele mooie foto's en ook inspirerend. 





Inka woont in Bali, en is model. Ik weet niet meer hoe ik op haar account ben gekomen, maar ik vind het hele mooie foto's. Ze is, naar mijn mening, heel knap. Ze is pas 14! Soms kleed ze zich wel iets te sexy voor een 14-jarig meisje, maar dat moet ze zelf weten. Als ik foto's zie van haar, dan heb ik echt zin om haar te tekenen. Stiekem ben ik ook een beetje jaloers op haar ;) Ze woont heel mooi en ze heeft zelfs een zwembad! Ik vind het leuk om te kijken hoe het is in Bali, en daarom is het één van mijn favoriete.
Ze heet Milou Baars en ze komt ook uit Nederland. Ze kan heel goed tekenen, en ze tekent ook vaak Ariana Grande. Ik vind zelf dat ze een hele leuke stijl heeft, ze tekent net zoals mij op de computer en de iPad. We tekenen een beetje hetzelfde alleen zij kleurt het vaker in met potlood, en ik met aquarel. Ik krijg meteen weer zin om te tekenen als ik op haar account kijk. Ze is ook nog eens heel lief! Omdat ze goed kan tekenen én omdat ze ook Ariana Grande fan is van mij zit zij in mijn 5 favoriete accounts!

Ik hoop  dat jullie deze accounts net zo leuk vinden als ik en ook inspiratie krijgen! 
En schrijf vooral reacties!

Good day,
Readers.
Good day ♥

No comments: